niedziela, 22 lipca 2012

Ralph

Czarny kapelusz z h&m jak dla mnie to dość rockowe rozwiązanie, jeśli chodzi o strój.Uznałam, że będzie świetnie pasował do mojej nowej bluzy z ALOHA FROM DEER.Do tego duży pierścionek również z h&m. Wszystko wygląda kosmicznie, ale przecież co tu dużo pisać, gwiazdą tego posta jest Ralph <3
Od bardzo dawna marzył mi się kot.Zawsze te zwierzęta wzbudzały we mnie  pozytywne emocje.Ciężko było podjąć tą decyzje, bo wiadomo, małemu kotkowi trzeba poświęcić sporo uwagi.Ważna jest cierpliwość i miłość.Teraz gdy są wakacje jestem dyspozycyjna i mogę wychowywać Ralpha.Mieszka u mnie od 3 dni, ja jestem nim zachwycona.Jest uroczy i jeszcze malutki.A co wy sądzicie o moim maleństwie?

3 komentarze:

  1. Bluza jest świetna, a kotka mogłabym schrupać :D
    PS. Uwielbiam kolor twoich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komplement i za regularne odwiedzanie i komentowanie :)

      Usuń