czwartek, 18 października 2012

diamonds in the sky

 Długo szukałam takiej koszuli. Która nie byłaby pospolita i wszędobylska. Chciałam aby była lekko prześwitująca i dziewczęca. Stąd ten jasny kolor i małe czarne groszki. Aby dodać pazura tej stylizacji. Założyłam czarną spódnicę ze  srebrnymi napami(tego rodzaju ozdoby na ciuchach, torebkach są bardzo modne i rzucające się w oczy). Do tego rockowa torebka, znana Wam z poprzedniego posta. Myślę, że w takim stroju spokojnie można iść na imprezę.

Pamiętajcie, ćwieki i różnego rodzaju napy możecie znaleźć w pasmanterii i sami stworzyć coś oryginalnego. Kreujcie i stawajcie się oryginalni. Rzeczy zrobione przez nas samodzielnie, dodają nam pewności siebie : )
 blouse, skirt, handbag - h&m

2 komentarze:

  1. No pięknie, zupełnie inna Kasia na zdjęciach. Podoba mi się to połączenie :) Niby lekko i dziewczęco, ale z pazurem <3 love it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń