wtorek, 3 kwietnia 2012

I invite you on board

Od kilku sezonów w sklepach pojawiają się "boat shoes".Obuwie to znane z żaglówek obecnie przeniosło się na ulice. Ale dopiero w tym roku przekonałam się do tego by je kupić.Dlaczego?Generalnie nie przepadam za tym krojem,ale wyjątkowo spodobał mi się ten model,ze względu na kolorystykę.
Paski, choć obecne w modzie od dawna, zawsze wyglądają świeżo i odmładzają.Ja osobiście jestem ich fanką.Kapelusz i kamizelka czyli w tym przypadku dość męskie elementy uzupełniają cały strój.





2 komentarze:

  1. Sama również zbieram się do zakupu takich butów, aczkolwiek jeszcze nie mogę się do nich ostatecznie przekonać. Ogólnie wyszedł ci wesoły look a'la majtek pokładowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ale lubię takie zestawy :) Marynarski styl zawsze na tak!
    Tez sobie kupiłam takie na ten sezon zamiast jazzówek jak co roku :)
    wybrałam jasny brąz :)

    :*

    OdpowiedzUsuń