środa, 14 marca 2012

flower efect

Kwiaty to motyw przewodni dzisiejszego wpisu. W ubraniach mogą mieć różnorakie wzory od pojedynczych kwiatów, przez całe łąki, aż do baśniowych kompozycji. Są świetnym wyborem na nadchodzącą wiosnę, ponieważ doskonale się z nią komponują oraz wprowadzają kolor i życie, których brak w zimowych ubiorach.

Flowers is a leading theme of today's entry. The clothes may have a variety of designs, from single flowers, the whole meadow, until the fabulous composition. They are a great choice for the coming spring, as the perfect match with her.They bring color and life, which is lacking in winter clothes.









 

dress - h&m, bots - newlook, coat - promod

4 komentarze:

  1. sukienka jest spektakularna, a zdjęcie 5 moim ulubionym :)
    Bardzo fajne buty, chętnie bym takie nabyła, podobają mi się pastelowe platformy, ale nie jestem przekonana do szpilek, wolałabym właśnie słupek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak słupek jest znacznie wygodniejszy od szpilki, a kolor cielisty pasuje do wielu rzeczy :)na weselu miałam je 9h na nogach i się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość super, ale dołożyłabym jakieś dodatki np. bransoletkę bo jednak czegoś tu brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty same w sobie są ozdobą, dodatki czasem mogą sprawić że stylizacja będzie przesłodzona. Ale coś niezbyt pstrokatego na pewno by pasowało. Ja postanowiłam nie przedobrzyć.

      Usuń