wtorek, 21 lutego 2012

goodbye winter

Od dawna proszono mnie bym złożyła bloga, ale nigdy nie byłam do tego wystarczająco przekonana.
Moja przyjaciółka Karolina Sabała znana jako so in carmel, pomogła mi podjąć ostateczną decyzje.
Jej blog jest znany i lubiany, jest osobą z której mogę brać przykład a już na pewno będę korzystać z jej pomocy przy prowadzeniu mojego własnego bloga.Osobą która także będzie mi pomagać w tworzeniu bloga jest wielce utalentowana Agnieszka Wanat prowadząca bloga just agu incredible.Mam 17 lat i wiele pomysłów, będę starała się pokazywać je w moich postach. A oto kilka moich zdjęć na początek.

For a long time my friends asked me to set up a blog, but I've never been confident enough to.
My best friend Karolina Sabała known as so in carmel, helped me make the final decisions.
Her blog is well known and liked, is the person with whom I can take an example
and for sure I will use her help in carrying out my own blog.The person who also will help me in creating a blog is very talented Agnes Wanat leading blog just agu incredible. I am 17 years old and I have many ideas
I will try to show it in my posts. Here are some of my photos.



1 komentarz: